Over ons

Wie zijn wij?

Wij zijn een (kleiner) administratiekantoor welke zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Al onze cliënten komen uit het kleinbedrijf en dit zijn veelal eenmanszaken, vennootschappen onder firma (VOF) en besloten vennootschappen (BV) en commanditaire vennootschappen.
Wij onderscheiden ons van andere administratiekantoren door onze flexibiliteit. Wij hebben geen grote overheadskosten zoals loonkosten van belastingspecialisten welke doorberekend worden in het tarief. Heeft u bijvoorbeeld specialistisch advies nodig van een fiscalist dan wordt deze gevraagd op het moment dat u hem nodig heeft en wordt er vooraf een prijsafspraak gemaakt. Daarnaast onderscheiden wij ons door de flexibiliteit in werktijden. In de avonduren en op zaterdagen kunt u terecht op basis van afspraak. Dat is voor ons geen probleem. U mag ons gerust bellen als er vragen of problemen zijn. Bij ons gaat de meter dan niet direct lopen.

Wat doen wij?

Uitleg en inrichten van de administratie, verwerken van de administratie, aangiften inkomstenbelasting, aangiften omzetbelasting, opstellen van jaarrekeningen, opstellen van tussentijdse balans, winst- en verliesrekening, opstellen van publicatiestukken voor Kamer van Koophandel, aangiften vennootschapsbelasting, salaris administratie, opstellen arbeidsovereenkomsten, aangiften loonheffingen etc.

Kortom: wij verzorgen uw administratie van A tot Z.

Scroll naar top